Home Motivarea Certificării

Data ultimei actualizări

24 Jul 2018 - 17:25:33

Autentificare



Exemple de certificate

Vizitatori

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterAzi102
mod_vvisit_counterIeri156
mod_vvisit_counterSăptămâna aceasta814
mod_vvisit_counterSăptămâna trecută1485
mod_vvisit_counterLuna aceasta3873
mod_vvisit_counterLuna trecută5804
mod_vvisit_counterÎn total789415

Azi: Nov 21, 2018
Motivarea Certificării PDF Imprimare Email
Miercuri, 17 Martie 2010 14:27

Motivarea Certificării

  • Dovadă a nivelului de cultura al unei firme în domeniul calității;
  • Dovadă independentă și obiectivă a unei terțe părți că o firmă are capabilitatea de a desfășura activitatea certificată întotdeauna conform regulilor prestabilite și va obține rezultate cel puțin la nivelul stabilit;
  • Dovada preocupării permanente a firmei de a satisface cerințele clientului prin continuă îmbunătățire a activității firmei;
  • Dovadă că firma respectă prevederiile din normativele naționale și / sau internaționale care reglementează domeniul certificat.

De ce este necesară certificarea

  • Crește șansele organizației în competiția cu celelalte firme și înlesnește intrarea pe noi segmente de piață;
  • Reduce costurile pentru demonstrarea capabilității firmei de a satisface cerințele clienților și cerințele reglementărilor în vigoare;
  • Reduce costurile de producție prin reducerea produselor neconforme;
  • Asigură întotdeauna instrumentele necesare unei continue eficientizări a activității unei organizații.

Avantaje ale certificării

  • Să fi mai bun decât concurentul tău - aceasta asigură succesul pe termen lung;
  • Să fi mai bun înseamnă să satisfaci cerințele tot mai diversificate ale clienților și aceasta într-un timp cât mai scurt și cu costuri minime;
  • Să corectezi greșelile este bine - să previi greșelile este și mai bine
  • Un sistem de management al calității te ajută să obții și să-ți îmbunătățești permanent performanțele;
  • Pentru a face un management al calității eficient și eficace trebuie să fi bine informat, iar cine deține informație este bogat și are succesul afacerii asigurat.